Έτοιμοι;

ΓΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΙΣΚΟΥΣ

της Αλεξάνδρας Χρονοπούλου

-Απόψε θέλω να φορέσεις το πιο όμορφο, το πιο εντυπωσιακό σου φόρεμα. Φόρεσε, αν θέλεις, και τα διαμαντένια σου σκουλαρίκια. Αυτά, τα τελευταία που σου πήρα, όταν έκλεισα εκείνη τη μεγάλη εργολαβία. Θα βγούμε απόψε. Ξέρω, είχα πολλές δουλειές τελευταία. Όμως σήμερα, θα βγούμε. Θα σε πάω σ’ ένα μέρος ιδιαίτερο, γι’ αυτό και θέλω να ντυθείς στην πένα. Πίστεψέ με. Εντελώς ξεχωριστό. -Απόψε θέλω να φορέσεις το πιο όμορφο, το πιο εντυπωσιακό κοστούμι σου. Φόρεσε, αν θέλεις, και τα διαμαντένια σου μανικετόκουμπα. Αυτά, τα τελευταία που σου πήρα, όταν έκλεισα εκείνη τη μεγάλη εργολαβία. Θα βγούμε απόψε. Ξέρω, είχα πολλές δουλειές τελευταία. Όμως σήμερα, θα βγούμε. Θα σε πάω σ’ ένα μέρος ιδιαίτερο, γι’ αυτό και θέλω να ντυθείς στην πένα. Πίστεψέ με. Εντελώς ξεχωριστό.

Αλήθεια, πού είναι η μεταξωτή μου γραβάτα; Ναι, εκείνη που φορώ με το καλό μου το κοστούμι. Θα βιώσεις μια νέα, απίθανη εμπειρία. Δεν υπάρχει σου λέω. Ένα μήνα τώρα προσπαθώ να κάνω κράτηση στο εστιατόριο αυτό. Δεν σου κάνω πλάκα. Έναν ολόκληρο μήνα στην αναμονή. Αλλά αξίζει τον κόπο. Θα δεις. Αλήθεια που είναι η μεταξωτή μου πασμίνα; Ναι, εκείνη που φορώ με το εξώπλατό μου φόρεμα. Θα βιώσεις μια νέα, απίθανη εμπειρία. Δεν υπάρχει σου λέω. Ένα μήνα τώρα προσπαθώ να κάνω κράτηση στο εστιατόριο αυτό. Δεν σου κάνω πλάκα. Έναν ολόκληρο μήνα στην αναμονή. Αλλά αξίζει τον κόπο. Θα δεις.
Ξέρεις; δεν αρκεί απλά να περιμένεις για να γίνεις δεκτός εκεί μέσα. Πρέπει και να το αξίζεις να μπεις. Θα έσκαγα αν δεν κατάφερνα να μας κλείσω τραπέζι. Φυσικά και δεν γίνεται δεκτός οποιοσδήποτε. Άκου λόγια. Μα και να ήθελε ο κάθε τυχάρπαστος να εισχωρήσει, δεν θα μπορούσε. Αντικειμενικοί οι λόγοι, αγάπη μου. Δεν θα το άντεχε η τσέπη του. Ξέρεις; δεν αρκεί απλά να περιμένεις για να γίνεις δεκτή εκεί μέσα. Πρέπει και να το αξίζεις να μπεις. Θα έσκαγα αν δεν κατάφερνα να μας κλείσω τραπέζι. Φυσικά και δεν γίνεται δεκτή οποιαδήποτε. Άκου λόγια. Μα και να ήθελε η κάθε τυχάρπαστη να εισχωρήσει, δεν θα μπορούσε. Αντικειμενικοί οι λόγοι, αγάπη μου. Δεν θα το άντεχε η τσέπη της.
Ω! μη νοιάζεσαι, η δική μου αντέχει τα πάντα. Εσύ θέλω μόνο να γίνεις μια κούκλα, μια θεά κι ύστερα να σκεφτείς μόνο τι τραβάει η όρεξή σου απόψε. Στήθος τηλεπερσόνας; (silicon free, φυσικά), πόδια γκολτζή; Δάχτυλα συγγραφέα; Τα μάτια ενός ζωγράφου; ή μήπως τον εγκέφαλο διάσημου επιστήμονα; Τη γροθιά του πρωταθλητή της πυγμαχίας; Ή τις φωνητικές χορδές της prima donna της όπερας στον ατμό; Με τη χρυσή πιστωτική μου είμαι σίγουρος ότι μπορώ να σου προσφέρω ακόμα και την καρδιά ενός ποιητή, που όπως άκουσα είναι
το πιο φίνο, το πιο ακριβό τους πιάτο.Λοιπόν; Έτοιμη;
Ω! μη νοιάζεσαι, η δική μου αντέχει τα πάντα. Εσύ θέλω μόνο να γίνεις ένας κούκλος, ένας Θεός κι ύστερα να σκεφτείς μόνο τι τραβάει η όρεξή σου απόψε. Οπίσθια σφριγηλά τηλεαστέρα; (silicon free, φυσικά), πόδια γκολτζούς; Δάχτυλα συγγραφίνας; Τα μάτια μιας ζωγράφου; ή μήπως τον εγκέφαλο διάσημης επιστημόνισσας; Τη γροθιά της πρωταθλήτριας της πυγμαχίας; Ή τις φωνητικές χορδές του primus homo της όπερας στον ατμό; Με τη χρυσή πιστωτική μου είμαι σίγουρη ότι μπορώ να σου προσφέρω ακόμα και την καρδιά μιας ποιήτριας, που όπως άκουσα είναι το πιο φίνο, το πιο ακριβό τους πιάτο.

Λοιπόν; Έτοιμος;

(Δημοσιεύθηκε στο SELENE τεύχος Νο 4)
KREAS02
Σχολιάστε

